Tjena bloggen!


Date: 2010-03-03 / Time: 20:01:31
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Nu har jag precis kommit hem från ett gympass och en solning med Jessica. Jag ser ut som en kräfta och känner mig lite het som jävulen. Hjäälp vilken kräm! ;) Men om nån timme kommer det ju gå ner, hoppas jag! Haha

Nu ska jag käka mat. Sen blir det packing baby! För imorgon åker ju vi till Sthlm. Jag, Jessica och Sandra tar bussen halv 6. Sen kommer resten av tjejerna under fredagen och lördagen. Alla jobbar så olika, så vi kunde tyvärr inte åka tillsammans. Men bussresan hem åker vi iallafall tillsammans på :)

Jag måste göra en packlista!!! Det gör jag alltid. Annars glömmer jag alltid något. Så får man bocka av eftersom. Undra vilken väska man ska ha då, kläder? skor? Jösses.. Jag måste sätta igång.

Dagens outfit.


Jag kommer självklart ta med kameran. Så vi får se om jag kan lägga in lite bilder dag för dag hos Amanda. Annars får ni alla på söndag. Det ska bli så as fucking kul så ni förstår inte. Alla brudar nere i Sthlm, samma helg, samma feta Las Vegas fest med världens bästa födelsedagsbarn :) Kommer bli succé.

Ha det fint, så hörs vi :)


Kommentarer
Postat av: Frida

De kommer bli grymt!! :D

2010-03-04 @ 02:20:48
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]