Tidresenär?


Date: 2010-03-30 / Time: 00:09:12
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Blev inge Hollywood fruar för oss. Vi skulle mötas utan för mig klockan 9. Men då ville alla ha godis, vi hyrde en film. Tog hundra år att bestämma, Nina ville hyra en, Jag en, Anette en och Frida en annan. Men till sist hittade vi den perfekta kärleksfilmen som ingen hade sätt ;)
Och när vi kom upp så blev det krångel med 3:an i vardagsrummet och vi orkade inte lägga oss i sovrummet och pula ihop och i sängen och kolla. Södergren var ju här också och skulle kolla igenom min dator som jag trodde jag fått virus på. Men efter att han kollat igenom den så var allt precis som det ska vara. Känns hur skönt som helst. Orkar inte med virus och skit. Nej usch.

Vi såg iallafall Tidresenärens hustru. Den var jätte krånglig i början, men när man började förstå så var den så speciell. Har aldrig sett någon sådan film. Den som jag tyckte den var mest lik, med tankepå tidresenär är filmen Jumper. Men ändå inte alls samma sak, eftersom Jumper reser i nutid hela tiden.

Jätte bra skådespelare var det också. Jag tycker verkligen att ni ska se den. På fodralet stog det att det var den "Bästa kärleksfilmen sen Notebook". Och den var faktiskt jätte jätte bra. Och dom var så fina ihop. Snyft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]