Sista mars


Date: 2010-03-31 / Time: 13:29:15
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Trevlig onsdag! Jag och pappa har varit och tränat på morgonen. Körde lika hårt som igår. Sen cycklade jag. Fy va svettig jag var när jag var klar. Hehe.. Nu har jag duschat och slängt i min lite lunch.

Nina är på väg över. Hon ska hjälpa mig och bära ner stenarna som vi hade i akvariumet. Vi ska slänga det på återvinningen. Men dom väger ton alltså. Sen ska vi åka till Dollarstore och lite andra ställen. Får se om man hittar något.

Ha en fin dag. Lycka till Sandra och Jessica. Nu kommer klara tentan galant.

Imorgon kommer Sanna, Lovan och Jenny hem! Jeeej


Kommentarer
Postat av: Mandy

Och jag ;D

2010-04-01 @ 08:26:41
URL: http://annaamanda.blogg.se/
Postat av: Sanna

JA! Kör vi all in ikväll eller? Vet att du vill ;)

2010-04-01 @ 12:28:51
URL: http://Sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]