Men heej


Date: 2010-03-05 / Time: 20:03:15
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu var det länge sen jag skrev. Men vi har haft fullt upp här. När vi kom fram igår så slängde vi in väskorna och kastade oss i soffan. Hur trötta som helst efter färden. Sen satt jag i löshår på Amanda och så kollade vi på en film. Vi hade jätte mysigt.

Idag gick vi upp tidigt. Åt en ordentlig frukost och pallrade oss ner på stan. Där vi gick i 6 timmar. Vi hr hittat massa fint kan jag säga. Så nöjd! Nina och Frida mötte upp oss på stan, sen åkte vi och handlade mat och gotta. Sen hem till Amanda. Nu har alla käkat och vi ska hoppa in i duschen en efter en. Sen ska vi kolla på Lets Dance och börja våran lilla förfest :)  Matte, Tunnan, Södergren och Henke är ju på Lets Dance ikväll. Så vi hoppas på att se dom :) Vi vet inte riktigt vart vi ska ikväll.. Blir nog inte bara ett ställe. Men vi får se vart kvällen tar oss ;)

Gud va kul det ska bli ikväll. Hoppas ni också får en trevlig fredag. Kraaam på er

Tjejerna hälsar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]