Godnatt


Date: 2010-03-23 / Time: 23:50:16
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Filmkvällen är över och brudarna har gått hem. Vi har haft värsta flummet här.  Många nya vackra namn att kommit upp, så som Britt Pitt och Jenn i Färs Antistånd, Ris Vinterbajs, Senice Dköld, Gina Nustafsson, Rida Famström och slutligen min lover Jose Iqbal Ramirez. Förstår ni vilka kändiar det är? Dom var medverkat i filmerna som vi precis har sett.

Iqbal är en påhittat figur som vi alltid skämtar om att jag är otrogen med när Matte är på jobbet. Han kommer i sin M5a och parkerar den utanför. Så alla vet när han är här.. Hahha och nu kan vi inte sluta dryga. Facebook är bästa vän med Iqbal nu bara för att vi har skrivit så mycket om honom. Matte kommer få en chock när han vaknar. Till och med killarna på Mattes jobb känner till förhållandet mellan mig och Iqbal. Hahaha

Pust.. nu är jag så trött. Ligger i sängen nu med datorn i knät. Imorgon blir det gymmet med pappa. Sen ska jag ta ut mitt löshår och sätta i nytt ;) Ska bli helt underbart.

Godnatt älskling och alla fina läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]