Freeedag


Date: 2010-03-19 / Time: 12:59:12
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Godmorgon! Jag börjar bli bättre i nacken nu. Känns så skönt. Men jag ska vara hemma veckan ut och börja jobba på måndag.

Igår var Matte och jag hemma hos Jessica och Anders och kollade på film och myste. Vi såg samma film som jag såg i förrgår. Haha. Den var ju så bra, och ingen av dom hade ju sett den. Och jag kan ju se samma film 700gånger utan att tröttna. Så det blev den. Jag tror alla tyckte som mig om filmen iallafall. Den är verkligen grym.

Hade fått en avi i morse, och trodde att det var mina skor som jag hade beställt. Men när jag kom fram till komsum och lämnat in lappen ser jag att hon kommer med ett litet grönt paket.. Hmm.. tänkte jag. Där får då inte mina skor plats iaf. Och jag kunde verkligen inte komma på något annat som jag skickat efter. Fattade 0. Men sen när jag kommer hem öppnar jag paketet och där ligger en liten lapp tillsammans med min klänning, hårband och örhängen som jag glömde hos Amanda senast. Hahaha.. Tack så mycket :) Tråkigt att det inte blev nån tattoo!

Juste, jag har glömt att berättat. The biggest news ever. JENNY KOMMER HEM DEN 1MAJ :D Är överlycklig!
Då hoppas jag Mandy kommer hem också, så vi kan återförena våran 3:io.


Vill till norge den 17:e Maj igen :) Det var så kuuuul!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jaa, mandy må hem. Så kan vi 3 gå ut och äta, schvepa shots, drinkar och dansa! :)

2010-03-20 @ 00:20:23
URL: http://moooshi.blogg.se/
Postat av: jossan

jag vill oxå åka till 17 maj igen, hade grymt roligt :)

2010-03-20 @ 09:24:40
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Mandy

Klart jag kommer hem då :D :D weei det kommer bli as nice! <3



Hehe förstod att du skulle fatta noll ang kuvertet ;D

2010-03-22 @ 09:21:28
URL: http://annaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]