Love my hair


Date: 2010-06-16 / Time: 22:04:23
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Hejsan alla glada läsare :) Idag har vi haft världens lyxigaste dag ever. Ni kan inte förstå! Jag började dagen med att färga och klippa farmor, som blev så himla snygg! Sen har jag och Sofi fixat varandras hår. Huuur skönt som helst. Vi har tagit ut mitt gamla löshår, grovtvättat mitt hår och sen suttit med inpackning, färgat utväxten och lagt på en lättfärg på längderna, grov klippt håret (alla slitna jäklar är borta!!). Sen har vi suttit i mitt nya mjuka fina långa glansiga löshår ;) Så sjuukt jävla skönt. Och samma sak gjorde vi på Sofi. Vi är så himla snygga i håret nu :) Känns underbart! Jag älskar nyisatt löshår! Ni som har löshår vet vad jag menar!

Sen när jag kom hem har jag städat lägenheten, rensta alla mina produkter i badrummet (behövdes) och rensat min enorma hög med kläder som råkad hamna på min sida av sängen. Alla känner väl igen de! Sen har jag dammsugit, torkat golven och möblerna.

Nu är det rent och snyggt överallt och det luktar jätte gott! Så himla skönt. Vilken bra dag det har varit. Snart ska jag bädda ner mig i sängen och Mjuta(haha tjejer, ni förstår!) av tiden som är kvar tills jag somnar. Brukar aldrig komma isäng så här tidigt. Måste vara pigg imorgon, när vi ska på lite rajtantajtan på kvällen ;)

Hoppas ni har haft lika underbar dag som jag :) Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha mjut på du!! Vi ses imorgon, party party! :D

2010-06-16 @ 23:20:31
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]