Hej bloggen!


Date: 2010-06-18 / Time: 23:31:38
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Efter jobbet idag mötte jag upp Malin, Thomas och Frida för lite käk på Berggrenska. Sen bytte vi ut Thomas när han skulle gå och jobba mot Nina som kikade förbi på lite fredagsmys och skvaller. Vi har haft en jätte mysig kväll :) Snart ska jag fortsätta min mysfredag med älsklingen som precis kommit hem från Sthlm. Han och Niklas har varit där och köpt en varsin hoj :) Så jäävla nice. Äntligen ska det bli lite åka i sommar. Har inte använt mi snygga hojhjälm sen förr förra sommaren :(

Imorgon bär det av mot Uppsala. Vi har tänkt åka vid halv 1. Så att vi hinner lagomt till klockan 2 då gästerna börjar rulle in till bröllopet. Vem ska inte titta? Haha Jag och brudarna kommer sitta slickade vid tvn. Jag älskar våran kungafamilj.

Men det är inte därför vi åker dit, haha. Våran älskade Sanna fyller år och ska ha födelsedagsfest. Det ska bli så himla kul. Har inte träffat Sanna på bajslänge och Amanda kommer från Sthlm också. Kommer bli en perfekt dag.

Igår hade vi jätte trevligt iallafall. Efter Söderhielmska hamnade vi på Slicken.

Lite bilder


Ha en fin kväll (av det som är kvar) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]