28 Juni 2010


Date: 2010-06-28 / Time: 23:08:51
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Hej på er. Har haft en jätte bra dag på jobbet. Allt har gått toppen! Färgkursen var hur bra som helst och Sanna och Natasha blev jätte snygga. Tog tyvärr inge kort.. Men ska kolla om jag kan fixa fram något :)

Sen har vi åkt båt hela kvällen..

Här kommer NÅGRA av alla 500 bilder som togs på Midsommar. Så stööört många kort som knäpptes med min kamera. Tack och lov var det inte bara jag som pepprade på. Annars vore det sjukt.



Nu får det räcka för idag. Resten ligger på face för er som vill kolla där.

Godnatt, ni är så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]