Imorgon åker vi


Date: 2010-07-22 / Time: 14:47:07
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Förberedelser..

Nu håller jag och Matte på och tvättar och städar. Jag har tagit ur löshåret och sitter med utväxtfärg nu. Jag ska vara utan löshår hela veckan i Turkiet. Ska bli jätte skönt så att man kan bada som man vill utan att behöva tänka på håret hela tiden. Jag ska bada som en fisk!

Ska låna mammas resväska, så jag kan inte riktigt börja packa än. Ska hämta den ikväll när vi ska dit och äta middag. Känns faktiskt riktigt skönt att det regnar idag. Så att man inte behöver ha ångest när man ska göra massa trök sysslor. Hehe

Nu ska jag strax skölja färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]