2 dagen på min semester


Date: 2010-07-13 / Time: 19:44:38
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hallå där! Nu är man hemma efter en otroligt varm dag på Engeltofta. Det var alltså stekhett i solen och oljan låg på som en tjockt lager.. Haha men nu börjar färgen komma iallafall.

Vi står inte ut (jag ljuger, vi älskar värmen) i sommarvärmen så vi sticker iväg till trödjegropen strax och badar. 
Där är det jätte varmt och skönt i vattnet så där blir vi nog kvar ett tag ikväll ;) Sen kanske det blir en uteservering eller nått.

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]