19 Juli


Date: 2010-07-19 / Time: 17:18:31
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag är det första dagen på min andra semestervecka. Vi har legat på Brämmen hela dagen. Helt underbart skönt var det i vattnet. Glömde tyvärr min kamera så det blev inga kort. Men har ju uppdaterat lite under dagen iallafall.

Nu ska jag duscha, tvätta håret, skrubba mig och ta hand om mina fötter som inte mår så bra just nu. Sen blir det någon uteservering ikväll med brudarna tror jag. Måste ta vara på kvällarna så att man inte bara går och lägger sig vid 11 och bara sover bort semestern.

På fredag föresten sticker vi till Turkiet. Det ska bli underbart! Jag längtar så himla mycket. Kollade vädret för helgen här hemma och det ska ju suga. Så det passar perfekt att vi åker nu. Tur att man var ledig förra veckan alltså. Den veckan slog ju allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]