Trettondagsafton


Date: 2010-01-06 / Time: 23:54:26
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Igår blev det en liten utgång. Jag, Jessica och Nina började hos mig. Sen fick vi skjuts av Anders ner till Malin. Vi kollade på Paradise och partade. Sen gick vi över till Malins kille Thomas som bor i huset bredvid typ. Där var hela Heartbreak och hade personalfest. Men det var skojigt..

Sen avslutade vi kvällen på Goya. Har tyvärr inga bilder från igår. Men det kommer väl snart från några av de andra brudarna ;)

Idag har vi varit hos mormor & morfar och ätit. Mamma, Per och Josse var också med. Supermysigt var det.
Sen på kvällen kom Jessica och Anders över och kollade på film. Det blev Heartbreak Hotel som gick på SF Kanalen. Så nu har dom gått, och Matte följde med. Han och Anders ska lira tvspel hela natten typ :S Lediga jävlar!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det jobb, jobb, jobb som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]