Paus


Date: 2010-01-17 / Time: 22:19:10
Kategori: Shopping / 1 Kommentarer

Nu är det nyheterna, så jag slänger in ett litet inlägg och Matte lirar ett spel på min iPhone.

Detta har jag shoppat i veckan :)

Halsduk från H&M, trosor från Kapphal och smyckena från Glitter.

Jackan kommer från Vila, 499:-. Men knapparna har jag köpt själv och sytt på.


Leggings, Jeans från H&M, Zebra från Vila och Lack från Gina.


Tunika med dragkedjor från Gina.


För ansiktet


Jackan hade också skitsnygga axlar.


Självklart invigde jag jackan igår. Jag älskar den.




Kommentarer
Postat av: Anna

superfin jacka! gillar att du sydde på knappar :)

2010-01-17 @ 22:58:28
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]