Första dagen på denna vecka


Date: 2010-01-18 / Time: 19:42:44
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Hej! Nu är jag hemma och har bytt om till mitt mysnattlinne, jätte skönt! Handlade lite på vägen hem också. Det var slut på frukost. Men nu är kylen proppad igen. Imorgon ska jag äta en lång, stor och god frukost. Jag är ju ledig.. Imorgon och på onsdag. Då ska jag bara ta hant om mig själv, göra naglar, träna och umgås med vänner. Men framför allt, ta en rejäl sovmorgon :) Ja, iallafall till 10 :)

Lite shopping har jag ju hunnit med idag.

Nya boots, så trött på mina gamla. 499:- Dinsko.


Grå kavaj, 85:- Myrornas.


Sen tänkte jag sätta nitar på axlarna. Så då gick jag in till Redrum och köpte dessa.


Ni får se sen hur det blir. Ska börja pyssla med det snart. Först ska jag bara äta lite.
Ceasarsallad står på menyn.

Jag just nu.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe dom där skorna har jag oxå köpt!

2010-01-18 @ 21:40:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]