Bild från...


Date: 2010-01-10 / Time: 19:32:01
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

1b9577ce1bccccdbfb566350a09aea04.png

Kolla varifrån!

 

Bild från igår, innan jag knallade ner till bion med Sandra. Bion var jätte rolig. Man skrattade väldigt mycket. Sen hämtade Matte och Tunnan oss, så följde vi med dom till i14 där Södergren och Tim skulle åka snowboard efter bilen. Dom var svin duktiga.

Idag har vi haft en jätte mysig dag. Vi har varit och badat på fjärran med Sandra och Tunnan. Sen köpte Matte hem mat från Metzopotamya. Jätte jätte gott var det. Oxfilé med pepparsås. Mmmm...sen har vi bara myst framför tvn. Soffläge med andra ord.  Har varit the Hills maraton, men just nu är det Prodject runaway.

Halv nio börjar ju En annan del av Köping. Det kan man ju inte bara missa. Det är vårat favvo program :) en liten uppdate från soffan bara :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]