5 Januari


Date: 2010-01-05 / Time: 00:15:23
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Igår (:P haha) handlade jag två st snygga hårband. Mitt ljusrosa är så skitigt och gammalt så jag kände att det var ganska hög prio på något nytt. Eftersom dom är klockrena att ha när man åker skidor, går till jobbet m.m. istället för mössa. Jag älskar mössa.. men hårband is my thing. Jag älskar det mer! Eller kanske lika mycket.. Skit samma.

Så här såg dom ut iaf :) 99:-/st från Stadium. Dom är dubbelt så breda, men jag har vikt dom! Annars skulle dom täcka hela mitt fejs.

Jag gillade mönstret jätte mycket. Finns även i svart och lila.



Det är tunna silverrutor på den svarta.. Det syns inte så bra. Skit snyggt.


O C H   I N T E   N O G   M E D   D E !



Jag har äntligen fått hem mitt efterlängtade iPhone skal. Det är så himla himla fint. Jag är super nöjd och det är verkligen silverstrass.. Im a queen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]