VI MED HATT


Date: 2010-02-11 / Time: 19:38:56
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Skakandes från gymmen gick jag och Jessica hem. Fyfan vilket jobbigt MEN piss roligt pass. Vi är fast. Alla passen vi har gått på hittills kommer vi fortsätta gå på. Man känner direkt i armar och ben att man har kört slut på sig. Jag har precis hoppat ur duschen och tänkte visa er min nya hatt. Kommer bli en klar favorit under vår och sommar.





Och så blev det ett par mystofflor till Matte ♥



Och fiskarna har fått mat. Så nu var alla nöjda :) Jag tänkte färga utväxten.. Men alltså. Jag ska ju inte göra något speciellt ihelgen + att jag har faktiskt lite mjölksyra i armarna just nu. Så det får nog vänta ett par dagar ändå. Men till nästa helg är man iallafall nyfärgad.

Föresten så fyller Matte år på onsdag, 24 år. Grattis i förskott ;) Tänk att vi har hållt ihop sen han var 18 :) Så man kan säga att tofflorna var en försmak innan det stora paketena på ondsdag. Då kanske det blir en fuskdag med lite fikabröd och grejer. Så man får väl snåla in under helgen om det ska åka ner nån gobit ;) Det blir förmodligen kalas i Sätra. Känner jag Matte rätt så orkar han inte lyft många fingrar för att greja till med ett kalas heller :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kika på tv. Gud så skönt efter en sån hurtig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]