Tisdag


Date: 2010-02-09 / Time: 20:55:56
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Hej bloggen. Idag har jag köpt gymkort med Jessica på Hälsostudion.. 1 meter i från mig ;) Så jävla nice. Dom har både pass och gym. Så vi började vårat besök med en Afrodans. En timme och gud va roligt det var. Shake it, shake it ;) Vi skakade rumpan som aldrig förr.. Imorgon blir det Latino och Thaiboxning ;) Längtar! Dom är så varierande och bra pass. Vi ska prova alla den här veckan och sen ev. välja våra favoriter. Jag har köpt nya skor, byxor och linnen idag också. Visar er imorgon. Jag är supertaggad.

Nu har jag precis duschat. Ska strax gå och lägga mig i sängen. Man kommer somna underbart.
Och imorgon är jag ledig.. Så sköönt med sovmorgon!

Godnatt allihopa ♥



Kommentarer
Postat av: Lovan

på torsdag morgon åker jag vännen

2010-02-09 @ 21:27:15
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag ska också träna imorgon, step varierat med styrka. Kul :)

2010-02-09 @ 22:15:09
URL: http://moooshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]