Sovmorgon


Date: 2010-02-13 / Time: 10:43:20
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Igår var jag bara hemma hos Jess hela kvällen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade jätte mysigt. Skönt med en lugn fredag eftersom jag skulle jobba idag. Hon visade också mig bästa sidan ever, så nu ska jag göra om bloggdesignen snart. Äntligen.. Så trött på den som jag har nuu.

Jag börjar 11, så jag har fått mig en liten sovmorgon. Majsen ligger fortfarande i sängen och sover. Tänkte slänga in en dagens innan jag sticker iväg. Slutar 3, så det blir bara en kortis dag.



Vi hörs allihopa. Kraam ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

finis :)

2010-02-14 @ 14:31:15
URL: http://moooshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]