O u t f i t s


Date: 2010-02-28 / Time: 14:59:15
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Min fredag: Jobbade hela dagen. Sen hade vi vinmys jag, Sandra och Jessica. Vi satt hos Sandra, sen gick vi förbi Interpool och hälsade på Anders. Sen gick vi ner på Goya där det var ett väldans ös för att vara en fredag. Själv vad jag jätte lugn, eftersom jag skulle jobba på lördagen.

Fredagens outfit


Min lördag: Dagen började med att jag gjorde massa slingor på gulliga Jessica. Resultatet blev super bra. Hon vill bli ljus igen, så vi fick en bra start på den processen ;) Jag slutade klockan 3. Sen gick jag och mötte upp Sandra, Rickard och Danne inne på nian. Köpte mig en Very Berry smoothie. Sen gick jag och Sandra på stan. Vi glömde helt av tiden så när vi skulle hem så insåg vi att vi skulle vara klara inom en knappt timme. Det vart ju omöjligt så jag hann inte ner till Frida och förfesta innan Henkes fest. Jag gick över till Moa istället, som bor på andra sidan gatan. Sen tog vi en taxi där i från och hämtade upp resten av tjejerna som var hos Frida. När vi kom till Henke blev det grillbuffé. Hur gott som helst. Tur att man var hungrig ;) Sen blev det fullt party hela kvällen. Åkte in till Goya runt 12 fortsatte ösa :) Grymt rolig ikväll.

Lördagens outfit


Ska lägga upp partybilderna lite senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]