Lite ompyssling för en gång skull..


Date: 2010-02-23 / Time: 22:46:03
Kategori: Outfits / 4 Kommentarer

Tjena bloggis. Det har varit lugnt på jobbet idag. Så jag har passat på att blivit klippt. Överhåret var too long! Sen lockade vi det och gjorde mig så snygg ;)

Gick och gymmande med Jessica direkt efter jobbet. Sen kom grabbarna och hämtade oss. Så åkte vi upp till Maxi och stor handlade. Nu ska det ätas. Fan va mycket vi har hemma nu. Så skönt..

Har precis hoppat ur badet. Har pilat mig, rakat bena och badat i kok hett vatten. Det är verkligen avkoppling. Sen har jag färgat ögonbryna och just nu sitter jag med en ansiktsmask. Mitt fejs måste återfuktas. Innan den torkar ut som Sahara öknen.


Dagens outifit får ni också.

 

Nu ska jag tvätta bort masken, borta tänderna och gå och lägga mig. Godnatt vänner ♥

PS!! På fredag kommer Mandy till G-town. Äntligen baby! Har saknat dig så mycket.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ursnygga jeans! Vart kommer dom ifrån? :)

2010-02-23 @ 23:49:07
URL: http://Sannalarssons.blogspot.com
Postat av: Anonym

jävlar va egen kär man kan vara !"

2010-02-24 @ 02:26:49
Postat av: Denice

Hej J! Det är väl klart att jag är egen kär. Why not? Bloggen handlar ju om mig och mitt liv. Måste vara jobbigt att läsa en blogg som man irriterar sig på.



Kraam D

2010-02-24 @ 10:46:05
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Mandy

Weeeiii! Jag har längtar efter er hur mkt som helst! Inte varit hemma på två månader ju! Puss puss puss puss

2010-02-24 @ 17:08:42
URL: http://annaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]