Kalas


Date: 2010-02-03 / Time: 22:35:12
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Nu är jag hemma efter en lång dag :) Mormor och morfar hämtade upp mig direkt efter jobbet. Det blev paket öppning först. Hoppades på vinst på trissen, men det blev inget där :( Sen blev det jätte god mat och efterätt (som jag proppade i mig). STORT FUSK, men jag skyller på att det var mitt kalas.

Sen har vi suttit i soffan och bara snackat och myst. Druckit super gott kaffe från mamma och Pers kaffemaskin. Tänk om man hade en sån ♥

När jag kom hem så såg jag hur fint min bukett som jag fick av pappa och syrran i lördags hade blomstrat ;) Super duper fint.
 

Sen tänkte jag bjuda på en Dagens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]