Helgens pics


Date: 2010-02-22 / Time: 21:56:31
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Fredagen och Fias fest.

Vi förfestade hos Sandra och Rickard. I deras nya jätte fina lägenhet.


Emma fick present eftersom hon fyllt år.


På festen blev det en lek. Svara på frågan, FAST TVÄRT OM! Jag och Sandra åkte ut på första frågan. Fyfan alltså.. Man tänkte ju rätt. Men det blev ju fel :P


Moa trodde hon kunde snacka sig vidare.. Men NEJ


Hon åkte ut :P Men du höll dig kvar länge gumman


Finalen stod mellan Danne och Madde.. Spännande!!!!!!!!!


MEEEN DANNE VANN!!! Grattis.. En hink med Heiniken. Tack och bock till vårat bord:P



Ballongen träffade ´Sandra så hon föll av stolen :P


Men hon var glad ändå :D



Lördagens bravader


Rickard bjöd laget runt.. Så snällt av dig!


Antingen var det spriten eller isen som fick Rickard att vurpa.. Det får vi nog aldrig reda på. Tur att Sandra var där och kunde hjälpa honom upp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]