Dance your ass of


Date: 2010-02-10 / Time: 20:37:33
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Vilket Latinopass! Hur kul som helst :) Det blev iallafall inget dubbelpass för mig och Jess idag. Vi kollade på varandra mitt i Latinopasset svettiga som satan och sa, Dubbelpass? -Nejtack! Hahaha

Det var skit kul iallafall.. Så Latino kommer vi också gå på hädanefter. Nu har vi alltså, Tis-Afro och Ons-Latino. Så får vi se imorgon hur Boxercisen är. Isåfall blir det den också. Så tråkigt att jag inte kan gå nått på måndagar, för då har ju jag båtkursen. Men det får bli en av mina vilodagar då.

Gå in och kolla på deras hemsida om ni vill.. Ett gym att rekommendera + att dom har skit bra pass ;)



Min träningsoutfit idag ;) Kass bild, "men det skiter man väl i" ;) ;)


Nu är det slut på ledigheten. Imorgon är det jobb som gäller. Funderar du på en klippning är det bara att komma in? ;) Hahaa Nu ska jag skära upp massa gurkstavar och blanda ihop dippen. För sen blir det mys framför efterlyst med Majsen.

Godnatt läsare ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Boxercis är kung! svettas som bara den om man går in för det :p tror du kommer gilla det :)

2010-02-10 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]