Alla hjärtans dag


Date: 2010-02-14 / Time: 19:01:10
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Vilken underbar dag vi har haft. Vi har varit ute hela dagen och åkt pulka. Jätte roligt.. Vi åkte tåg och ramlade av hela tiden i guppen. Man skrattade så mycket att man får ont i magen. 





Sen var vi till Mattes jobb en sväng för att titta på de omtalade istapparna. Det var det absolut störta jag har sätt. Totalt livsfarligt.


Sen åkte vi ner till Jetskibanan och kikade. Jag har inte varit där sen i somras. Ser helt annorlunda ut med all snö.


Nu har jag och Matte varit hemma och degat ett tag. Jag har badat OCH fått ett AHA-moment.
Äntligen förstår jag.. Hjärtkudden som man har i badkaret ska man ha upp&ner för att få den bästa passformen för nacke och huvud. Nu är det superduper mycket skönare när man badar. Att jag aldrig tänkt på det förut. Man tror ju liksom att hjärtat ska vara uppåt som hjärtat ser ut. MEN ICKE!!!! Prova de, om du inte redan gjort de. Hehe

Snart ska vi handla mat från Mezopotamia med Carlsson och Westergren, sen blir det hem till dom och kolla på nya Beck filmen :) Klockren alla hjärtans dag.. Eller hur?

Kram från oss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]