Härliga fredag


Date: 2010-12-03 / Time: 21:01:43
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Heej. Tror ni att det är skönt med fredag då? Att veta när man går till jobbet att man ska få sova när man kommer hem och att man får sova hur länge man vill sen. Det är underbart.

Gymmade imorse. Körde bröst och axlar. Tur att det inte var ben och stjärt för då skulle ja aldrig kunna dansa imorgon när vi ska ut ;) Det har varit fullt på jobbet hela dagen. Men samtidigt är det är hemskt roligt. Ja älskar att göra folk snygga.
Efter jobbet kände jag för ett till pass på gymmet. Det är så skönt och man rensar huvudet och känner sig bara lugn.

Nu ligger jag själv hemma i soffan med marabou, popcorn och té. Fyfan va härligt det är. Och jag kan fan inte bestämma vem jag skulle rösta på i Idol heller, så jag har röstat på alla tre. Så får det gå som de vill sen. Alla är så bra tycker jag.

BTW
Jag vill bara ladda ner fem tusen säsonger med Maria Montezami. Hon är så go och jag älskar att se vad hon har för sig. Varför har hon inte ett eget program?

Bild från V i vintras där vi träffade henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]