9 December


Date: 2010-12-09 / Time: 22:14:15
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Hejsan! Igår var jag ledig hela dagen. Då gick jag upp vid tio och tvättade. Sen kom Nina över och hjälpte mig med julskinkan. Den blev så himla god. Sen gick vi ner och köpte lite grejer och Moa kom också över för lussebullsbak :) Det är så sjukt mysigt och roligt och dom blev så himla fina och goda (man kan ju bara inte låta bli att göra snoppar) haha. Ninas dase vart så stor i ugnen att vi höll på och garva ihjäl oss.
Det var världens mysigaste dag hemma. Sen laddade vi ner Mysteriet på Greveholm och tittade på. Kunde inte blivit en bättre dag :)



Idag har jag och Nina kollat på "Kommissarie Späck" Sjukt kass med rolig film. Sen så har vi tittat på mitt favorit program, Robinson!

Nu säger jag Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: S

Spar en lussebulle åt mig :)

2010-12-09 @ 22:45:46
URL: http://Sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]