2 December


Date: 2010-12-02 / Time: 09:03:49
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Godmorgon solstrålar. Min morgon ser ut som vanligt. Träning, dusch, fixar mig och äter frulle framför nyheterna. Ska strax pallra mig iväg till jobbet. Det är -19 hos mig så det blir täckbyxor, mössa, vantar och goosejackan. Hur kan det vara så kallt. Men klär man på sig rätt så går det ju bra. Men ja skulle göra vad som helst för en bil nu. Men det är ju verkligen inte långt till jobbet heller. Villastan lixom och jag bor ju på söder. Så det är bara förbi korpen sen är man ju framme :)

Jag just nu.


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: J

Lika snygg som alltid!!!

2010-12-02 @ 10:00:39
Postat av: hej

Fin du är i håret jämt:)

2010-12-03 @ 01:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]