DEAR JOHN


Date: 2010-08-15 / Time: 19:34:53
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

En två veckors sommarförälskelse slutar med livslång kärlek. Man blir kär redan efter första kvarten. Den påminner om The notebook. Kärlek ifrån varandra så man får ont i hjärtat. Nu kan jag inte sluta tänka på stackars John. Vackra människa, Jävla Savannah (ett tag), dumma krig, jävla Tim, underbara brev. Åh, jag är såld. Det är en jätte bra film. Ni måste se den, ni som inte redan sett den, eller ni kan ju se den igen. Det kommer jag göra, snart!

Finn ett rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]