4 Augusti idag


Date: 2010-08-04 / Time: 15:22:53
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Denna regniga dag är det underbart skönt att jobba. Har färgat håret på bästis Jenny på morgonen! Det blev super snyggt och nu väntar vi bara på de nya löshåret som är på väg. Kommer bli så snyggt när det är isatt och klart ;)

Vi har tokstädat hela salongen idag jag och Sofi. Nu glänser det här! Våran salong är så fin. Det är den finaste salongen jag vet. Man kan inte förstå att det är ens arbetsplats. Man blir glad av att vara här. Det är lungt, skönt, fräscht, nytt, bästa arbetskamraterna i världen m.m... Jaa, det är en drömarbetsplats till 100 procent. Jag älskar det! Har aldrig kunnat drömma om att jobba såhär. Klicka här för att kolla :)

Jämför inne på en svetsverkstad eller nått tex. Sjuk skillnad ;) (Eller hur Matte?) Haha



Kommentarer
Postat av: matte

Kuuul du! ;)

2010-08-04 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]