23 Augusti


Date: 2010-08-23 / Time: 22:38:20
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Efter kalaset hos pappa har jag och Matte kollat på Fångarna på fortet. Jag tycker att det är så kul att det har börjat igen. Älskade de när jag var liten. Sen har vi varit hem till Mimi och kollat på hennes nya lilla radhus som hon har flyttat in i. Nu drömmer jag mig bort.. Det var så fint och fräsht. Jag vill också bo så!

Nu ska jag mysa ner mig i våran underbart sköna säng och jag säger godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]