Update


Date: 2010-04-07 / Time: 20:51:17
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Tjena vänner. Efter jobbet idag hämtade Jenny upp mig, Linn och Lovisa. Sen åkte vi hem till Lovan och fixade lite saker. Sen åkte Jenny och jag och handla åt henne, eftersom hon och Lovan åker tillbaka till Norge imorgon :( Nu är vi hemma hos mig, Matte spelar tvspel och Södergren är här och hjälper Jenny med hennes dator som är fucktup. Men det verkar gå bra. Ska fortsätta lägga upp lite mer bilder strax. Just nu behöver dom även min dator som hjälp ;)

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]