Sunshine is goood


Date: 2010-04-14 / Time: 12:46:39
Kategori: Outfits / 2 Kommentarer

Hejsan! Igår efter jobbet gick jag och Matte direkt till gymmet, sen efter det gick vi en sväng ner till gävlestand och runt där ikring. Det var så härligt väder. Vad meningen att jag skulle blogga lite igår kväll också, MEN Matte skulle lägga in en annons på blocket först, så jag gick in och la mig i sängen så länge. Och där blev jag kvar, hehe. Somnade direkt. Gud va trött jag var.

Idag börjar jag klockan 1 så klockan 9 sågs pappa och jag på gymmet. Sen gick jag hem och duschade och sen har vi varit och käkat inne på nian. Idag blev det oxspett med jordnötssås. Kanske det godaste du kan äta inne på nian ;) Hehe

Snart ska jag cykla iväg med först..

Gårdagens.

Brillor - Rayban
Tunika - Gina
Kängor - Dinsko


Dagens.

Brillor - Rayban
Tröja & Chinos - Gina
Randig väst - H&M
Skor - Dinsko


Ha en fin dag ♥



Kommentarer
Postat av: hej

Det där är ju inte riktiga Raybans.

Snyggt.....

2010-04-14 @ 19:16:38
Postat av: Denice

Hej. Det stämmer. Det är fejk som jag fick av Matte från Thailand. Men inte bryr jag mig heller. Men det står Rayban på dom :) Jätte fina tycker jag. Jag gillar massa olika brillor hela tiden, så jag vill inte lägga ner så mycket pengar på äkta solbrillor. :)

2010-04-14 @ 21:25:24
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]