Sovtime


Date: 2010-04-08 / Time: 22:46:54
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu ska jag stänga av datorn och sänka ljudet på tvn och försöka sova. Är himla trött, så det kommer nog gå fort. Så jag ville bara säga godnatt. Hoppas jag kommer upp i tid imorgon igen, så att jag hinner med att lägga ut en Dagens innan jag sticker iväg till jobbet.

Ps! Är det något ni vill att jag ska skriva om eller visa er så är det bara att säga till. Jag ska visa hur jag sminkar mig och hur jag får till mina ögonbryn. Men det gör jag när jag får tid.
Annars kör jag på som jag gjort tidigare. För det verkar ju funka det också. Kul att ni läser min blogg.

L for LOVE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]