Måndag


Date: 2010-04-12 / Time: 21:23:51
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Hej bloggis! Jag har bloggat idag från telefon, men det har visst inte kommit fram :/ Tråkigt.

Har precis kommit hem från båtkursen. Nu är det bara två gånger kvar sen är det prov! Men jag tror nog att vi kommer klara det galant. Det går ju bra. Man måste bara läsa frågorna noga så att man inte gör några slarvfel.

Dagens outift
Brillor, Ray Ban
Halsband, Vila
Transparant tröja, Monki
Linne, Gina
Leggings, Gina
Skor, Converse



Nu kollar jag på Hollywoodfruar. Det är såå underhållande!


Kommentarer
Postat av: Linda

heheeej. såg dig i tidningen idag :) min kusse kommer boka in tid hos dig strax, så då får du göra henne strålande snygg!

2010-04-12 @ 21:30:52
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]