ALL IN


Date: 2010-04-24 / Time: 15:51:52
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Vi sov ut så länge vi kunde. Gick ner på gymmet med pappa och Matte. Gick hem och duscha, sen klippte jag pappa, vi har varit och käkat lunch, gått på stan och inhandlat lite. Kollat på Anders och Jessicas nya lägenhet och nu är vi hemma igen. Ska sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och sola lite.

UNDERBART MED SOL.

Ikväll är det all in rättare sagt. Alla mina bästa tjejer kommer vara hos Frida ikväll. Frida fyller 21 och det kommer bli så grymt. Alla är taggade till tusen. Längtar!!!! Ska snart bestämma outfit..

Ikväll kör vi tjejer! Jeeeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]