9 timmar kvar


Date: 2010-04-04 / Time: 17:17:19
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Hej bloggen! Nu har jag och Jenny storstädat hela min lägenhet, för inatt kommer Matte hem, runt 2. Så nu kommer han komma hem till ett paradis. Det är jätte fint och det luktar så fräsht. Jag längtar ihjäl mig nu.. Inte långt kvar! Babyyy.. MISS YOU

Vi har haft tre underbart roliga och perfekta partykvällar bakom oss. Jag har varit lagom full och på topphumör varje dag. Klockrent! Sanna skulle skicka alla bilder till mig ikväll eller imorgon. Eftersom inte jag har någon egen kamera. Så jag lägger ut dom så fort jag fått dom. Hon hade med sig sin systemkamera. Och bilderna blir ju så bra, jämfört med en vanlig kamera.

Ikväll ska vi hem till Frida med tjejerna. Jag ska vara nykter. Ska hämta grabbarna på tågstationen när dom kommer.

Här kommer några bilder från Jennys kamera :) Ni får fler sen. Nu ska vi åka till Haga och äta Tacos hemma hos Jenny.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad snygg du (ni) är! =)

2010-04-06 @ 14:10:08
URL: http://sofiesdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]