Tonight´s gonna be a good night


Date: 2009-09-26 / Time: 17:43:06
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Nu ligger jag, Jenny och Lovan i min soffa under mina underbara duntäcken och kollar på National Treasure :) Det är supermysigt och vi har ätit lite negerbollssmet :P Hehe och druckit lite kaffe! Snart ska vi åka och hämta Matte och grabbarna på Läkerol Arena. Dom har kollat på matchen.

Sen blir det hem och fixa sig, lite fördricka här. Amanda och Frida kommer hit. Sen ska vi hem till Madde på förfest. Malin ska också med :) Jojjo är hemma från Sthlm och hälsar på. Sen får se vi om det blir Berggrenska innan Goya. Det är bartömning där. Ska bli superkul iallafall. Ses vi då kanske? :P

Har inte bestämt vad jag ska ha på mig än :( Men något snyggt blir det ..

PUSS PUSS, HA DET KUL IKVÄLL FUCKERS! DET ÄR LÖRDAG :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]