Tisdag


Date: 2009-09-22 / Time: 12:52:29
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag så har Ettorna egen hårvård. Hade två avbokningar i morse så min första kund kommer nu klockan 1. Så jag har hjälpt Tvåorna att fixa Ettorna. Jag fick färga och klippa Anna. Det blev röda slingor, mörkbrunrött hår i övrigt och lite mörkare botten. Skit snyggt ;)

Ska ha en liten tjej nu som heter Louise. Älskar barnklippningar! Dom är så söta + att dom flesta alltid vill ha sprayfärg med olika mönster, tex. hjärtan:) Ska bli skit kul!
Sitter med kaffet som vanligt efter maten.. Det är så gott. Idag har jag haft pannkakor i matlåda :) Gissa om det var gott? :D

Idag ska jag ha två kunder när jag kommer hem vid 5. Sen får vi se om jag hinner göra någonting efter.

Ha en underbar dag! Lots of love ♥


Kommentarer
Postat av: Lovan

saknar er, orkar verkligen inte igår va så slut. Mysa i veckan?

2009-09-22 @ 16:04:01
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]