Så mörkt ute


Date: 2009-09-20 / Time: 20:59:17
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu är jag hemma och Matte kollar på fiskarna :) Dom är så roliga.. Man kan bara sitta och titta på dom små liven! Vi har precis lagat matlåda tills imorgon. Sen är det bara halsduk, jacka och skorna kvar .. sen bär det av mot bion. Det blir jag, Matte, Frida, Matte och Jessica som går. Åååh. Vill bara sitta i biosalongen nu :) Hehe.. Jävla nörd!

Nu är det verkligen bläcksvart ute.. Men det är samtidigt väldigt mysigt.

Hoppas ni har en jätte mysig kväll med massa godis och trevligt sällskap ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]