Rolig dag


Date: 2009-09-07 / Time: 21:04:55
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Imorse åkte vi bil till Falun. Det går så mycket fortare. Det var jag, Jenny, Sandra, Justine och Natasha. Dom skulle vara modeller allihopa :) Fast inte alla till mig förstås. Jenny, Methap och Gabbe skulle ha en varsin. Jag färgade och klippte Sandra. Tyvärr IGEN så glömde jag ta kort. Jenny påminde mig i skolan men då var vi nästan helt klara :( Tjejerna blev iallafall jätte nöjda och hur fina som helst. Snyggingar!

När vi kom hem igen så gick vi upp till Justine och så klippte jag henne. Vi hann inte göra det på skolan. Blev så bra så! Sen har vi ätit lite kvällsmys hos Jenny som bor dörr i dörr :) Nu är vi tillbaka hos Justine och ska kolla på nån film, vi dricker thé och har super mysigt.

Årsunda då. (Hade inte med mig kameran, men Matte har massa bilder, så jag får som nog snart)
Vi bodde på Standby camping. Jätte mysigt ställe. Men mitt ute i now where. Så parkerade vi husvagnen bröve Mattes husbil och resten tog plats runt om. Jag, Matte, Sandra, Tunnan, Henke och Madde sov i husvagnen. Det gick jätte bra (om man tänker på platserna) men Henke snarkade som en stor fet jordbävning och lät högre än ett överfallslarm (med lite överdrift). För mig gick det galant, jag sov som en stock men resten i husvagnen kunde inte sova. Så till slut går både Tunnan och Sandra ut i bilen vid 5 och lägger sig och sover utan att ha sovit en blund. Så andra natten fick Henke sova i bilen för att få slut på lidandet för oss andra.

Lördagen spenderade vi på stranden där Jetskitävlingen var. Alla hade fått olika uppgifter. Matte och Tim satt i en båt hela dagen och kollade så att gick bra längst bort i banan. Jag och Sandra kollade bojmissar och blackboj som man måste åka runt om man missat en tidigare boj och vi sålde även lotter. Det var skit roligt. Vi sålde bra kan jag säga. Jessica och Madde räknade varv och Linda kollade vilka som kom in och på vilka platser. Tunnan, Henke och Hedlund var speaker och skötte musiken. Sen gjorde de andra massa andra saker. Matte, Falken, Anders och Linda tävlade. Linda kom 3a i sin klass (så himla dukigt du) Och Matte kom 2a :) Anders och Falken körde inte alla hit. Så dom fick tyvärr inte vara med på prispallen.

På kvällen blev det prisutdelning (som jag, Sandra och Jessica ställde upp så fint). Sen blev det grillbuffé. Så jävla gott. Och gratis för oss som hjälpt till hela dagen :) Sen hade vi lottdragning. Jag och Sandra höll i den. Vi sålde över 400 lotter :) Och vi hade jätte fina priser bl.a. skit snygga lampor från Markslöjd och kläder, jetbrillor, ryggsäck m.m. Själv kom jag och Matte tillbaka till husvagnen med en lampa. Men vi vet inte alls vart vi ska ha den. Får liksom inte plats någonstans.

Efter lotteriet så blev det fest runt husvagnen och sen gick jag, Sandra och Jessica rundvandring runt campingen när alla andra hade gått och lagt sig. Sen dagen efter åkte vi hem och åkte jetskit, vi köpte med oss Max till banan. Sen blev det myskväll hemma.

Nu ska jag vara lite social här. Godnatt och Puss


Kommentarer
Postat av: Fröken ;)

Fin blogg du har!

Ses på onsdag.



Kram A

2009-09-07 @ 22:04:26
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]