Rest In Peace


Date: 2009-09-08 / Time: 10:27:32
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Mary och Knutte har sjunkit till botten och själarna har åkt upp till himlen. Dom andra fiskarna hade pickat sönder Mary, jag vet inte om det var mord eller en olyckshändelse. Hon låg på botten utan öga och hennes färg var utnött. Usch så hemskt. Får jag reda på om det är någon fisk som har attakerat henne till döds blir det ner spolning i toaletten dirket för den fisken.

RIP M & K :(

Stackars små fiskar nu är ni död. Er får vi aldrig mer se.
Nu är ni i fiskhimlen och har det bra. Hejdå små fiskar!


Kommentarer
Postat av: madelen

R.I.P

2009-09-08 @ 18:25:36
URL: http://neledams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]