Partylördag


Date: 2009-09-12 / Time: 18:50:16
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Sitter för tillfälligt i Jennys soffa och lyssnar på Break free ;) Jempa håller på och packar. Ska snart hem till mig och fixa oss. Sen ska vi hem till Sandra och festa :) Ikväll ska det bli jätte skoj faktiskt. Först blir det Cava, sen my favorite place Goya.

I tordags var vi hemma hos Jenny och drack lite vin. Billy, Anna och co var här. Jätte roligt hade vi!! Sen igår var vi också hemma hos Jenny. Fast då kollade jag, Jenny och Anna på film. Titanic, fast en annan version. Skit skumt.. men vi var bara tvungen att se den fast det blev fel. Vi ville ju se riktiga, men men..

Idag har vi hängt vid banan hela dagen. Har ju varit KM där idag. Jag var inte med, det var alldeles för kallt. Men Alla andra tjejer var med. Så duktiga. Jag och Jenny satt på sidan och hejade på. Var riktigt många där nere idag. Sen har vi åkt runt på massa uppdrag och sen hamnade vi hemma hos Anna på kalas, puman har ju fyllt 20 nu :) Men hon har inte hunnit med systmet än fast hon fyllde den 19 augusti :) Men hon har ju inte varit hemma heller.. Jenny och jag har saknat dig så mycket Pannie :)

Nu börjar Jenny bli klar.. Kanske ses ikväll snyggingar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]