Need two modells


Date: 2009-09-19 / Time: 10:39:27
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

På måndag har vi modeller på skolan. Jag behöver två stycken. Mellan 9.00-16.00 ska vi vara där. Det är en makeover som gäller. Den behöver inte vara jätte stor, något annorlunda måste göras. Det är gratis förstås, bara kostnaden dit och hem som kostar. Och åker man bil blir det typ 50 kr/person allt som allt. Både klipp och färg ska göras. Och du får såklart välja själv.

Är det någon som är sugen?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det lät ju jävligt intressant, men jag är så fruktansvärt feg!!

2009-09-19 @ 11:46:48
URL: http://hannabjorklund87.blogg.se/
Postat av: Lovan

jag och jenny?=) kan vi ta min bil haha!



2009-09-19 @ 14:54:27
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Linda

om du får leka med mitt hår, vad skulle du göra ? :P haha!

2009-09-19 @ 23:51:55
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VILL HIHIHIHIHI :) /Ranjis

2009-09-20 @ 10:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]