Natti natti


Date: 2009-09-13 / Time: 22:29:46
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu har Jenny precis gått hem och Matte står i duschen. Snart ska vi lägga oss i sängen och glo lite på tv innan vi ska sova. Imorgon blir det skola igen. Ska bli skönt att komma in i rutin igen, men det kommer ju vara dö jobbigt som två första dagarna. Imorgon ska vi ha "stilanalys". Allt om att läsa av människor och sånt. Ska bli intressant. Är sjukt trött nu även fast vi inte har gjort ett skit idag.

Nu har vi gjort oss av med våra kampfiskar iaf. Dom har attakerat några av dom andra fiskarna och så har det blivit väldigt oroligt i akvariumet. Så nu fick det räcka. Stämmingen känns redan mycket bättre bland fiskarna :)

Godnatt godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Lovan

hjärtat! jag kan inte svara på sms! men vi kan ta det till veckan? saknar er

2009-09-14 @ 18:19:07
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]