Myssöndag med Jenny och Amanda


Date: 2009-09-20 / Time: 15:53:10
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår var vi hemma hos Malin på förfest och en liten inflyttningsfest kan man säga. Jätte fin lägenhet :) Tråkigt nog blev kameran kvar där så jag kan inte lägga upp några bilder än. Men sen gick vi till Goya och dansade all night long. Vi hade ruggigt kul igår :) Sen sov jag och Amanda hos Jenny och vi hade nattfikamys i köket innan vi gick och la oss och pratade i sängen. Super mysigt. Känns så konstigt nu när Mandy inte bor här. Hon fattas från våran lilla trio.

Så idag bestämde vi oss för att ha mysdag bara vi tre. Vi har kollat på Kalle och chokladfabriken och sen cyklade vi ut till Gävlestrand och lagade mat. Sen blev det efterrätt med kaffe och mormors bruning. Supergott!
Nu ligger brudarna i soffan helt slut och jag sitter här.

Ska snart hem, för jag ska slinga håret på Sandra och klippa hennes kille.

Ikväll blir det bio med matte, södergren och co ;) Ska bli as kul. Äntligen! Vi ska gå på Flickan som lekte med elden :) Åhh, det ska bli så spännande. Är redan extas.

Puss puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Lovan

bajsis. gick du utan mig? :(

2009-09-20 @ 20:09:46
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]