My lovely readers


Date: 2009-09-02 / Time: 20:40:23
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej på er! Nu har jag äntligen bytt om till myskläder, suttit mig i soffan och slagit på tvn och bara sitter och relaxar. Det är så skönt. Kom hem 8 idag och det är så himla trist. Man hinner inte göra någonting och sen är det sängen och upp igen imorgon bitti. Det känns inte som att man har något liv. Fast vi har jätte mysigt och roligt i Falun när vi sitter på Weayns och fikar innan tåget. Men det känns ändå som tidsfördriv, inte att vi går dit för att vi verkligen vill. Men det är inte så länge till heller.

Och nu varje fredag, så kommer jag vara på Drottning Salongen hos Ida och co. Det ska bli svinroligt. Så det är bara att höra av sig om klippningar eller vad som helst, om det skulle vara någon som vågar komma ;) hehe Jag vill göra allt :) Jag klipper ju även hemma om fredagar inte skulle passa:)

Nu ska vi göra en varsin matlåda till imorgon. Sen .. EFTERLYST! Jag och Matte har haft Efterlyst som våran bestämda mystid i flera år. Men förut var det alltid på torsdagar. Så då visste man att det bara var morgondagen kvar på jobbet och skolan sen blev det helg. Men nu är det ju på onsdagar så det är inte riktigt samma sak. Men det är ju ändå programmet som är viktigast. Vi tycker att det är så bra, för vi vill också någon gång ringa in till programmet och fånga bovar. Dom ska bara in mellan lås och bom. Plus att jag skulle vilja vinna den bärbara datorn som dom lottar ut till bästa tipset :P Fast nu har jag ju min lilla baby, men man kan ju alltid sälja den när man fått den och få pengar till annat :) Haha, ganska långsökt. Men ändå ..

Eh, nu är jag för trött. Sitter här och små fnittrar.

Godnatt lurvpösar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]