Mitt resultat


Date: 2009-09-29 / Time: 12:19:17
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer



Jag blev mest utav E. Men också mycket av S och R. (Samarbetare, Analytiker, Reglerare eller Entusiasmerare) Det är mycket som stämmer, men ändå vissa saker är helt fel. Det är så intressant att man kan känna igen sig så mycket.. Och känna igen andra. Och hur man ska lära sig att förstå och handskas med det. Det är verkligen en suverän lektion idag. Va synd att ni missat den :(

S är:
Utåtriktade och passiva
Angelägna om människor
Angelägna om känslor
Tåliga
Goda lyssnare
Ej tidsorienterade
Inga risktagare

S behöver:
Bli accepterade
Bli omtyckta


A är:
Reserverade och passiva
Faktaorienterade
Precisa
Metodiska
Inga risktagare
Har långsamt tempo

A behöver:
Säkerhet
Tid att tänka
Fakta att lita på


R är:
Reserverade och självsäkra
Kyliga och kontrollerade
Ledartypen
Verställare

R behöver:
Leda det hela
Dominera
Vinna


E är:
Utåtriktade och självsäkra
Festens medelpunkt
Födda att övertyga och inspirera andra
Uttrycksfulla och kreativa
Ej tidsmedvetna eller målinriktade

E behöver:
Bli beundrade och uppskattade
Spänning
Förändring
Massor av aktivitet

Vissa stämmer ju inte, som att jag inte passar tider. Det gör jag alltid. Men som sagt, man har lite av varje och extra mycket av någet. Undra vad ni är? :) Tråkigt nog har ju inte ni det här häftet så att man kan göra testet ordentligt. Men lite kan ni ju se :)



Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

redan börjat med läxan ser jag :)

Skulle det inte va riktigt roligt om du la ut alla nya ord du lär dig på dagarna med förklaringarna. (ska erkänna att endel ord är nya för mig med, men det blir så kul när du frågar...!!!)Skulle kunna bli en skitrolig följetång. Dessutom är det säkert fler som lär sig något.



Vi syns i möra.

Puss så länge

Sol Jenny

2009-09-29 @ 18:16:49
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]