Lunch time


Date: 2009-09-15 / Time: 12:29:03
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har vi precis käkat. Idag håller vi på med bruduppsättningar och fästen till krona, slöja m.m. Det är super kul och man får verkligen vara kreativ :) Älskar det! Snart ska vi även sätta fast levande blommor och lära oss lite fästen till de också.

Kommer hem 5 idag. Skönt.. Så får vi se vad man ska hitta på då. Matte blir kvar på jobbet sen ska han väl spela paintball med resten av grabbarna. Jag ska iallafall se Idol ikväll. Det ryktas om att dom kommer vara i Gävle. Och det kan man ju bara inte missa.

Hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]